Spoedeisende reparaties
Voor spoedeisende reparaties is Living Today 24 uur per dag bereikbaar op het Service Today nummer 0900-0401231 (30ct/min), buiten kantoortijden wordt uw verzoek door een boodschappen dienst verwerkt. Spoedeisende reparatie verzoeken zijn zodanig ernstige onderhoudszaken dat met het oplossen niet tot de volgende werkdag of na het weekend gewacht kan worden, zonder dat ernstige schade optreedt of dat het een onleefbare situatie oplevert. Klik op spoedeisende reparaties in het submenu voor meer informatie.
Onderhouds ABC
Een goed onderhouden woning is belangrijk, daar zorgen we samen voor. U voor de doorgaans kleine en dagelijkse reparaties en wij voor het grotere onderhoud. Welke reparaties uw verantwoordelijkheid zijn en welke wij voor onze rekening nemen, kunt u lezen in de onderhouds ABC.
Service Today abonnement
Het uitvoeren van een reparatie of laten verhelpen van een defect, wat voor uw verantwoording is, blijkt niet altijd even makkelijk te zijn als ze lijken. U moet een onderhoudsbedrijf benaderen, thuis blijven voor een afspraak, of zelf naar de bouwmarkt en de klus ter hand nemen. Service Today kan u deze zorgen uithanden nemen en bijna alle reparaties voor u als huurder verzorgen. Door het afsluiten van een Service Today abonnement bent u in een keer van alle onderhoudsproblemen af.
Reparatie
Onze Service Today onderhoudsdienst is direct telefonisch bereikbaar (0900 040 1231 30ct/min) voor vragen, storingen en klachten. Zij nemen uw reparatieverzoek in behandeling en maken een afspraak met u voor het uitvoeren van de werkzaamheden. Via deze site kunt u ook online uw reparatieverzoek melden.
Huuropzegging
U gaat de woning verlaten, dan is het belangrijk om te weten dat u uw huuropzegging altijd schriftelijk moet indienen met een handtekening van uzelf (en eventueel van uw medehuurder). De huur kan op elke dag van de maand worden opgezegd met in achtneming van minimaal één kalender maand opzegtermijn. Na ontvangst van uw huuropzegging krijgt u binnen tien werkdagen een schriftelijke, telefonische of electronische bevestiging met nadere informatie. In die bevestiging staat ook wanneer onze verhuurmakelaar bij u langs komt voor de inspecties.
Overige informatie
Hier vind u informatie over wat te doen wanneer u huurachterstand of overlast heeft. Informatie over huurverhoging en gemeentelijke heffingen.